Friday, May 14, 2021

separuh umur

Maaf teman
Maaf kerna aku cerobohi hati mu
Benar teman
Benar Bukan pakasaan buat mu
Mungkin aku silap
Silap ku memberi harapan pada mu.

Maaf teman kamu terlalu indah untuk ku
Bagai bintang menyinar malam sunyiku
Walau kau sanggup mengisi kekosongan hati ku
Khuatir aku kalau kau mengetahui satu hari nanti
Tiada lagi cinta dalam diri ini.

Benar kata pujangga
Cinta datang sekali sahaja
Telah kucurah semuanya namun ku dapat racunya
Bimbangku kau merasinya
Simpanlah hati mu untuk  dia
Dia yang akan datang  pasti lebih sempurna.

Separuh abad umurku berlalu
Terlintas aku ingin mengetahui
Apa khabar mahligai mu 
Semoga pengorbananku memberi erti


No comments:

separuh umur

Maaf teman Maaf kerna aku cerobohi hati mu Benar teman Benar Bukan pakasaan buat mu Mungkin aku silap Silap ku memberi harapan pada mu. Maaf...